Pénz üzlet vállalkozás fejlesztés oktatás: Sötétbe borul a tévéképernyő: a pánik jogos! 2.

Szeretettel köszöntelek a Pénzcentrum Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7341 fő
  • Képek - 27 db
  • Videók - 105 db
  • Blogbejegyzések - 1774 db
  • Fórumtémák - 683 db
  • Linkek - 227 db

Üdvözlettel,

Pénzcentrum Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pénzcentrum Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7341 fő
  • Képek - 27 db
  • Videók - 105 db
  • Blogbejegyzések - 1774 db
  • Fórumtémák - 683 db
  • Linkek - 227 db

Üdvözlettel,

Pénzcentrum Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pénzcentrum Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7341 fő
  • Képek - 27 db
  • Videók - 105 db
  • Blogbejegyzések - 1774 db
  • Fórumtémák - 683 db
  • Linkek - 227 db

Üdvözlettel,

Pénzcentrum Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Szeretettel köszöntelek a Pénzcentrum Klub közösségi oldalán!

Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb.

Ezt találod a közösségünkben:

  • Tagok - 7341 fő
  • Képek - 27 db
  • Videók - 105 db
  • Blogbejegyzések - 1774 db
  • Fórumtémák - 683 db
  • Linkek - 227 db

Üdvözlettel,

Pénzcentrum Klub vezetője

Amennyiben már tag vagy a Networkön, lépj be itt:

Kis türelmet...

Bejelentkezés

 

Add meg az e-mail címed, amellyel regisztráltál. Erre a címre megírjuk, hogy hogyan tudsz új jelszót megadni. Ha nem tudod, hogy melyik címedről regisztráltál, írj nekünk: ugyfelszolgalat@network.hu

 

A jelszavadat elküldtük a megadott email címre.

Sötétbe borul a tévéképernyő: a pánik jogos!

2007. november 26., hétfő 5:40

 

A reklámblokkolás halála? Próbáld ki a tesztoldalon!
Az Adverticum Zrt. előadása rávilágított arra, hogy az internetezés fejlődésének mérföldköve volt, amikor a tartalom és a hirdetés forrása elvált egymástól, vagyis a reklámok külön szerverről (adserver) töltődtek be az oldalakra.

Ez a változás azonban kettős eredménnyel járt: egyrészt megnövelte a potenciálisan megjeleníthető hirdetések számát, másrészt azonban megteremtette annak lehetőségét, hogy a látogatók könnyedén blokkolhassák a más forrásból érkező komponenseket, azaz a hirdetéseket.

Az Adverticum adatai szerint ma Magyarországon a bannereknek mintegy 8%-át blokkolják a látogatók, mely a tartalomszolgáltatóknak bevételkiesést jelent. A reklámok megjelenítését kiszolgáló cég a következő elméleti megoldásokat látja a hirdetésblokkolás kivédésére:

- A felhasználókkal el kell fogadtatni, hogy a reklámok megtekintése az ingyenesség feltétele, azaz a tartalomszolgáltató weboldalakat csak olyan felhasználók látogathatják, akik regisztráltak oda és ezzel elfogadták az előbbi feltételt.
- A Firefox böngésző kizárása az oldalról nemzetközileg elterjedőben van, hiszen ez a program nem akadályozza a hirdetésblokkoló kiterjesztések használatát. A gyakorlatban a Firefoxot kitiltó oldalak az ezen böngészővel érkező látogatókat a www.whyfirefoxisblocked.com oldalra irányítják.
- A hirdetéseket be kell olvasztani a weboldalakba, hogy nehezebben lehessen blokkolni őket. El kell érni, hogy a reklám a weboldal grafikai elemének tűnjön, ne pedig egy kívülről érkező hirdetésnek.

Anélkül, hogy a technikai részletekbe belemennénk eláruljuk, hogy az Adverticum az egyetlen járhatónak tűnő utat választotta: az AdProxy segítségével olyan, mintha magáról az oldalról töltődne le a reklám, az algoritmus ugyanis kódolja a címet, ahonnan a hirdetés érkezik.

Érdemes persze tudni, hogy a reklámok nem csak a forrás, hanem például méret alapján is blokkolhatók, ezek a szűrési technológiák azonban korántsem annyira elterjedtek mint a Firefox AdBlock extensionje, amit bárki pár gombnyomással telepíthet.

Az Adverticum kezdeményezésének sikerét mindenki tesztelheti az alábbi oldalon, melyen vélhetően már a Firefox hirdetésblokkolója sem tud kifogni:
http://adproxy.prim.hu

Címkék:

 

Kommentáld!

Ez egy válasz üzenetére.

mégsem

Hozzászólások

Ez történt a közösségben:

Szólj hozzá te is!

Impresszum
Network.hu Kft.

E-mail: ugyfelszolgalat@network.hu